Rabu, 6 November 2013

do not judge....






sekarang ni, aku lebih bnyk termenung...x tau apa di fikirkan...kdg² x dgr pon org pnggil kita...kita pun lebih buat hal kita...malas nk amik tau hal sekeliling... bnyk menyendiri...ada ms nak berHuha...aku join la member² lain...tp Alhamdulillah...org sekeliling seakan² fhm apa yg aku rs...

ada masa, aku akn rasa sunyi...sedih sangat...smpai x sedar menangis...tp bila dah 'lepaskan' segala² nya...aku akn kembali tenang...ank aku x pegi mana pun...dia di sisi Allah...sebenarnya dia sentiasa bersama kita...cuma kita je yg x nmpk...

apa yg dikatakan spt diatas...mmg betul...aku bersetuju sngt... ada masanya aku cuba jd sekuat yg mungkin...ada masanya aku lemah spt hilang segala tenaga...ada masanya aku cuba utk melawan apa yg dirasa tp akhirnya temui jln buntu....

adakah aku tidak menerima ketentuan Ilahi??? mustahil...aku percaya pada Qada'dan Qadar Allah...aku percaya pada segala ketentuanNya...aku cuma manusia...iman yg x tentu pada tahapnya...tp yg aku psti aku serahkan segala padaNya...

aku berpegang pada janji Allah...ada hikmah di setiap sesuatu kejadian...apa yg terjadi pada hari ini, semua telah tertulis...aku pasrah dan aku redha...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan